wtorek, 4 września 2012

Rok szkolny.

Naprawdę nie wiem, kiedy te wakacje minęły. Wypady z koleżankami i noce i dni filmowe z początku lipca i sierpnia pamiętam, jakby były wczoraj... A teraz co? Tylko nauka... W tym roku w naszej szkole pozmieniało się jeszcze kilka rzeczy, niestety na naszą niekorzyść. Nie możemy poprawiać każdego sprawdzianu, jedynie 1 lub 2 na półrocze... Szkoda, że nie wprowadzili tego, jakieś 2 lata później, kiedy wszyscy bylibyśmy już w liceum. No, ale cóż. Ja na to niestety nic nie poradzę.

Wczoraj próbowałam zrobić kilka planów lekcji z Azjatami... Niestety, nie wyszły mi tak dobrze, jak oczekiwałam.



Przepraszam, że na planie z Hong Kim  zrobiłam taką różną ilość godzin. Robiłam go dla siebie i teraz dumnie wisi na mojej szafie. ^^ Szkoda tylko, że dziś w naszym planie zmieniły się sale i jedna lekcja zostanie przerzucona z piątku na poniedziałek. Trudno, wydrukuję jeszcze raz. xd

Próbowałam robić jeszcze plany lekcji z CN Blue, FT Island i LED APPLE, ale ich nie skończyłam. Może zrobię je kiedy indziej.

Na koniec jeszcze piosenki, których ostatnio mogę słuchać bez przerwy. Poprawiają mi humor i dodają weny do pisania rozdziałów. Zachęcam do przesłuchania i obejrzenia teledysków (, które też moim zdaniem są świetne!). ^^





A jak tam Wasze plany lekcji? ; )

Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Mój plan lekcji jest do bani. >//< Albo na 8:15 albo na 13:00. O-o Tak to już jest w liceum. >//< Zwłaszcza jeśli chodzi się do czwórki. O-o Ja nie drukowałam sobie planów. Chciałam zrobić okładki, ale nie miałam jak. -.-" A chciałam mieć wielkiego Miyaviego na zeszycie. XDDD
    No to... tyle, chyba. XD
    Pozdrawiam, Shuu. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala jak ty zrobiłaś takie fajne plany ?! Mój plan przy twoim to beznadzieja.... ><
    Będziesz musiała mi wytłumaczyć jak je zrobiłaś ^,^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój jest właśnie bardzo ładny! ^^ jak zrobiłam? sama dobrze wiesz. xd i wiesz też, że robisz lepsze ode mnie. ^^

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń