czwartek, 6 września 2012

Praktycznie wolny dzień.

Jednak ten pierwszy tydzień nie okazał się taki straszny, jak się mogło wydawać. Niby nauczycielki już coś wspominały o pracach pisemnych, m.in. o kartkówce z matematyki i z biologii, niedługo podobno ma być sprawdzian z fizyki jeszcze z rozdziału z pierwszej klasy, bo się z materiałem nie wyrobiliśmy... Ale cieszę się, że w końcu spotkałam się z osobami z mojej klasy. Można powiedzieć, że trochę się za nimi stęskniłam... ^^

Jutro nasza klasa nie ma lekcji w szkole. Razem z wychowawczynią, inną klasą i kilkoma nauczycielkami idziemy na Marsz Sybiraków. Zbiórkę mamy o 9, jedziemy autobusem do miasta, a potem na marsz. Tak spędzimy jutrzejszy dzień.

Dzisiaj na godzinie wychowawczej odbyło się głosowanie na przewodniczącego klasy. Jakimś cudem w pierwszym głosowaniu, w którym wzięło udział 20 osób ( cała klasa ), a znalazło się 21 kartek z oddanymi głosami. o.O I trzeba było zacząć od początku. Na szczęście za drugim razem nikt nie oddał dodatkowej kartki. Przewodniczącą klasy została Wiesia. Ja i Piotrek mieliśmy taką samą ilość głosów. I musieliśmy postanowić, kto zostanie zastępcą, a kto skarbnikiem. Piotrek podszedł do mnie i powiedział, że przecież ma dwóję z matematyki, więc co tu u niego mówić o zbieraniu jakichkolwiek pieniędzy... Wszystko stało się oczywiste. On został zastępcą, a ja skarbnikiem. Nigdy jeszcze nie miałam takiej, hymm.. 'posady'? Zobaczymy, jak się sprawdzę w tej roli.

Dziś na youtube obejrzałam teaser do piosenki FT Island p.t. ' I wish '. Osobiście uważam, że jest cudowny i już nie mogę się doczekać całego teledysku! MV pojawi się w internecie 10 września, a dzień później najnowsza płyta chłopaków. ^^ Myślę, że może sobie ją zamówię... Ale z tym, to jeszcze muszę pomyśleć...


Moim zdaniem wszyscy wyglądają tu świetnie, a zwłaszcza Hong Ki. ^^

Do napisania!

2 komentarze: