czwartek, 30 sierpnia 2012

Mała przeprowadzka.

Tak, przeprowadziłam się... Ale na szczęście gdzieś blisko, czyli... do pokoju obok! xd Rodzice już od jakiegoś czasu planowali zrobić przemeblowanie w mojej sypialni. Jeszcze kilka dni temu było tam trochę dziecinnie, a teraz jest zupełnie inaczej. Właściwie to wszystko zaczęło się we wtorek. Pojechałam razem z Eweliną do kina, a rodzice mieli zacząć robić przemeblowanie. Wchodzimy z Eweliną do Heliosa w Galerii Białej, a tam na telewizorze.. Super Junior w 3D! Już wcześniej słyszałyśmy o tym, ale dopiero ostatnio udało nam się to zobaczyć. Muszę przyznać, że taki teledysk bardzo nam się spodobał. ^^  Później wróciłam do domu. Wiedziałam, że będzie spory bałagan, ale kompletnie nie spodziewałam się, że rodzice postanowią mi odmalować ściany! o.O Była to miła niespodzianka. Teraz mój pokój wygląda o wiele lepiej. Tylko jest jeden problem... Sprzątanie! Wczoraj poprzenosiłam wszystkie rzeczy do mojej sypialni i ułożyłam większą część z nich. Ale reszty jak na razie mi się nie chce. Przynajmniej nie dziś.

Sama się sobie dziwię. Dziś tata zadzwonił, aby potwierdzić przybycie na wesele jego kuzyna. Od kiedy tylko nas zaprosili, była na 'nie'. Jednak dziś zmieniłam zdanie. Sama nie wiem czemu. Tak naprawdę, to nie znoszę wesel. xd Jednak mama cały czas mówiła mi, że to jest jedno z ostatnich takich imprez w mojej rodzinie, bo potem to już tylko jest mój rocznik... Czyli wychodzi na to, że muszę iść. ; p

Chciałam dodać tu jeszcze dwa teledyski, ale niestety internet odmawia mi posłuszeństwa... ; /

Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Omo. jak przeczytałam tytuł, to myślałam, że na serio się przeprowadzasz ! a tu do drugiego pokoju, dzięki bogu *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie ^^ :D Będzie dobrze.. wesela nie musza być aż takie złe!!!
    A ja jestem jak na razie jedynym rocznikiem który będzie mieć wesele.. ''jeśli do tego dojdzie ;D''

    OdpowiedzUsuń