wtorek, 11 września 2012

FT Island - ' I wish '

Cześć wszystkim!

Czy Wam też ta szkoła mija tak szybko? Już pierwszy tydzień za nami... U nas w klasie były już dwie prace pisemne i niestety zapowiadane są kolejne i kolejne. Również niedługo odbędzie się zebranie. W szkole coraz więcej zajęć... Dochodzą kółka przedmiotowe, które przygotowują do konkursów, dodatkowe zajęcia... Jeszcze dziś dowiedziałam się, że razem z koleżankami musimy zrobić ' gazetkę' dotyczącą wymiany, która odbyła się na przełomie maja i czerwca. Tylko jest jeden problem... Czy mamy to zrobić do końca tego tygodnia, czy może przyszłego? Będę musiała kogoś o to zapytać. ^^

Niestety ostatnio nie zawitały do mnie żadne nowe pocztówki, które są przysyłane dzięki stronie postcrossing. Również moje kartki jakby się obraziły i nie dochodzą do swoich właścicieli... Czasami mam wrażenie, jakby coś tam się zacięło. xd Jeszcze kilka dni i niektóre z moich pocztówek zostaną uznane za zaginione, m.in ta do Rosji, Indii, Chin i USA. Jednak cały czas wierzę, że uda im się dotrzeć na miejsce!

Dokładnie dziś jest dzień premiery nowej płyty FT Island Five Treasure Box. Nie wiem, jak to się stało, ale moi rodzice się na nią zgodzili! ^^ Chociaż dosyć często zmieniali zdanie... Ale ważne, że jednak się udało! Mam nadzieję, że przesyłka dojdzie do mnie jak najszybciej, bo już wprost nie mogę się doczekać. FT Island jest obecnie jednym z moich dwóch ulubionych zespołów ( drugim jest CN Blue ). Może uda mi się jeszcze poprosić o płytę CN Blue na Boże Narodzenie?  Jednak teraz jeszcze za wcześnie o tym myśleć. xd

Wczoraj ukazał się teledysk do nowej piosenki FT Island - ' I wish '. Jest to tytułowa piosenka z najnowszego albumu. Teraz zostawiam Was z MV!



A tak poza tym, to jak u Was w szkole? Tęsknicie za wakacjami? Bo ja bardzo! 

1 komentarz:

  1. U mnie, jak na razie nie ma większych prac pisemnych, bo mamy tak zwany "okres ochronny". :P

    Przydałoby się wziąć w tym udział. Fajną sprawą, jest dostać pocztówkę. ^w^ Chyba się tam zarejestruję. :3

    Też lubię FT Island, choć za k-popem nie bardzo przepadam. Słucham o ile coś wpadnie mi w ucho, a np. piosenka z tego najnowszego albumu, mi się podoba. :3

    W szkole, do kitu. Ale nie będę się wu wyżalać.

    Naturalnie, że chcę wakacji... a kto nie chce? xD

    OdpowiedzUsuń