wtorek, 18 września 2012

Chyba... wtorek? ^^

Naprawdę... Jakoś dziś jetem taka nieogarnięta, że przez chwilę nie byłam pewna, czy dziś jest wtorek! Całe dzisiejsze popołudnie spędziłam na odrabianiu prac domowych i nauce. Najpierw odrabiałam na technikę pismo techniczne. To jest coś strasznego. Oczywiście na koniec trzeba było podpisać się imieniem, nazwiskiem i klasą. Ja się pytam, czemu ja muszę mieć aż tak długie nazwisko?! Myślałam, że już nigdy tego nie skończę. Później zrobiłam część lekcji i poszłam na kółko z niemieckiego, które trwało do 19. -,- Oczywiście ja i koleżanki z mojej klasy musiałyśmy trafić na znienawidzoną przez nas równoległą klasę. Sama nie wiem, czemu tak się nie lubimy. Od początku pierwszej klasy gimnazjum nie potrafiłyśmy się dogadać i tak jest dalej. Potem wróciłam do domu i znowu lekcje... Właściwie, to dosyć niedawno je skończyłam. A jutro znów na 8:00. Ja pytam, za co?! xdd

Właśnie skończyłam pisać pocztówkę. Dziś wylosowałam pewnego pana z Japonii. Jutro idę na pocztę po znaczki. Przy okazji wrzucę do skrzynki pozostałe pocztówki ( do Malezji, Rosji, Niemiec i  USA ). Strasznie chciałabym, aby wszystkie odnalazły swoich właścicieli! Niestety już 3 moje kartki zostały zaginione... Pocztówki, hwaiting! ^^

Dziś dowiedziałam się, że płyta, którą zamówiłam nieco ponad tydzień temu, wreszcie przybyła do Białegostoku! Teraz jest u mojej cioci, bo przez jej konto była kupowana, ale postaram się ją przechwycić jak najszybciej. Już po prostu nie mogę się doczekać! ^^

Niedawno ściągnęłam na telefon pewną aplikację, a właściwie 'Kpop radio' czy coś w tym stylu. Niestety te piosenki strasznie się zacinają. Mam nadzieję, że to jedynie wina mojego beznadziejnego internetu w komórce. Na szczęście już niedługo zostanie aktywowany u mnie nowy pakiet internetowy, więc sprawdzę co i jak. ; p A oto link do tego radia w internecie: <klik> Tylko jest jedna mała wada. Te radio 'działa' jedynie w przeglądarce Internet Explorer ( z tego, co gdzieś wyczytałam ). Polecam, można tam znaleźć bardzo fajne piosenki!
Aktualnie w eterze: Ali - Carry on
Następnie: B2ST - Beautiful night ^^

Przepraszam, ale pewnie ten post jest dziś tak samo nieogarnięty jak ja. Następnym razem postaram się napisać coś lepszego! ; )

2 komentarze:

  1. jak będę mieć HTC to sobie to ściągnę ^^
    na razie moje radio mi wystarczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, ja mam na fonie operę mini... Muszę pobrać tą druga przeglądarkę, fuck! :/
    Nie martw się, ja cały czas nie ogarniam xD

    OdpowiedzUsuń