czwartek, 4 października 2012

Przerwa

Wow! Naprawdę już jest 4 października? o.O Ależ ten czas szybko leci. Nawet nie zauważyłam, że aż tak długo nic tu nie pisałam.
Więc od czego by tu zacząć... Płyta FT Island dotarła. Do tej pory udało mi się ją przesłuchać jedynie kilka razy... Cięgle nie mam wystarczająco czasu. Bywa. Jak sama nazwa wskazuje ( 'Five Treasure Box' ), jest to pudełko. W środku znalazłam pełno zdjęć wszystkich członków zespołu. Muszę przyznać, że są świetne. A na samym dnie płyta. Dodatkowo otrzymałam też plakat JYJ. Myślę, nad zawieszeniem go sobie na ścianie. Ale nad tym jeszcze się zastanowię. ^^
W ostatnią sobotę ( 29.09 ) byłam na weselu. I wiecie co? Jakoś to przeżyłam! xdd Nie było aż tak źle, jak przypuszczałam. Było pełno rodziny tej bliższej, jak i dalszej. Mnóstwo ciotek i wujków podchodziło do mnie i do rodziców aby się przywitać i pogadać. Rodzice witali się z nimi, rozmawiali, ale kiedy już wsiadaliśmy do samochodu, padały pytania: ''Kto to był?'' xdd Czasami po prostu nie ogarniam naszej rodziny. Na weselu podszedł do mnie pewien chłopak. Mógł mieć max. 20 lat. Przywitał się i powiedział, że jest moim wujkiem <ok>. Potem przez pół imprezy wszyscy próbowali ustalić kto jest kim dla kogo. To było dosyć zabawne. ^^
Miałam zamiar wstawić na bloga zdjęcie mojej kreacji, w której byłam na weselu. Postaram się to zrobić w weekend. Jeszcze trzeba przeżyć jakoś piątek i będą dwa dni spokoju.
Życzę powodzenia w ostatnim 'szkolnym' dniu tygodnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz