piątek, 24 sierpnia 2012

Piątek.

Ale ta pogoda jest beznadziejna... Rano było całkiem ładnie, a potem zaczęło się robić szaro, buro i ponuro. Nie chciało mi się nigdzie wychodzić i praktycznie nic robić. Poczytałam trochę książkę, pooglądałam telewizję, ponudziłam się trochę... W końcu zdecydowałam się, żeby wejść na komputer. Stworzyłam kolejnego bloga ( z opowiadaniami o Azjatach i Azjatkach <klik> ) i zajęłam się oglądaniem różnych filmików na yt. Później przerzuciłam się na teledyski. Trafiłam na takie, które skutecznie poprawiły mi humor!    
Oto one:



Mam nadzieję, że i Wam poprawią samopoczucie! ^^

2 komentarze:

  1. Mnie ostatnio poprawia humor piosenka z Donghae z SuJu Oppa Oppa ;D wręcz mnie tak rozbawia ;D

    o A ja mam zamiar nauczyć się kroków do piosenki Good Night - B1A4 ^^ Barusio ^^ ;D
    Ja mam nadzieję że będzie ładna jeszcze pogoda... T.T bo po tym przeklętym białymstoku nie ma gdzie chodzić.. chodź nie Centrum Chińskie ;D jedyne ciekawe miejsce jakie poznałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i teledyski :) Obserwuję. Zapraszam do mnie i liczę na to samo :D http://www.gllasgow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń