sobota, 18 sierpnia 2012

Kolejna drama.

Jakiś czas temu ( tak dokładnie, to już chyba miesiąc temu) zaczęłam oglądać trzecią dramę. Ma ona tytuł 'My girl'. Muszę przyznać, że na początku strasznie mi się nie podobała. Jakoś przetrwałam pierwsze trzy odcinki, a potem przerzuciłam się na 'Heartstrings'. Wczoraj wieczorem wznowiłam jej oglądanie. Pomyślałam, że zacisnę zęby i jakoś dotrwam do końca. Kto wie? Może później będzie fajniejsza? Okazało się, że miałam rację! ^^ W czwartym odcinku zaczęła robić się ciekawa. Obecnie jestem w ósmym odcinku i mam nadzieję, że szybko obejrzę pozostałe!
link do dramy: http://love-drama.pl/love-drama.pl/My-girl-po-polsku

A jakie mam na dziś plany? Sama jeszcze nie wiem... Może spotkam się z kimś lub pojadę na zakupy. Chyba już najwyższy czas kupić jakieś rzeczy do szkoły... Wizja, że już zaraz nadejdzie wrzesień, okropnie mnie dobija. Czemu te wakacje musiały minąć tak szybko? ; /

Na koniec chciałabym zareklamować pewien blog. Są na nim opowiadania, które bardzo mnie zainteresowały. Może i Wam się spodobają? ^^


Do zobaczenia! ; )

2 komentarze:

  1. o.. nie oglądałam tej dramy, i chyba nie obejrzę, albo może .. , przerzuciłam się na dramy po angielsku i powiem ci że są super ;D np. Vampire Prosecutor od razu jak ktoś nie cierpi Zmierzchu lepiej w mózgownicy ;D no ja niestety do takich się zaliczam, bo zwykle amerykańskie vampiry robią tylko jedno ;D a ten ... hehee jest policjantem ;D ^^ ;D polecam ^^

    Ahh ja też podobnie się czuję.. za krótkie te wakacje... a ja jeszcze 30 mam zaliczenie z angielskiego T.T ucz sie dziewczyno bo w liceum będziesz cierpieć jak ja .. to taka przestroga bo ja nie miałam angielskiego w gimnazjum i teraz zaliczenie na wakacjach... -.- co poradzić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś dram nie oglądam. Oczywiście mam kilka obejrzanych i kilka zaczętych, ale jakoś mnie do tego nie ciągnie. Jeśli już coś wolę usiąść i obejrzeć jeden porządny film. xd
    A ja już mogę iść do szkoły. xD Te wakacje okrooopnie się dłużą. >.< Tak, wiem... dziwny ze mnie człowiek. xD
    Pozdrawiam, Shuu. ^ ^

    OdpowiedzUsuń