sobota, 11 sierpnia 2012

Męcząca podróż .

Więc wróciłam dziś !

Rano z rodzicami jeszcze nie mogliśmy się zdecydować czy zostać , czy nie . O 6 rano przywitało nas piękne błękitne niebo i słońce . Niestety było troszkę chłodno . Niecałą godzinę później nad Łazy ( miejscowość , w której mieszkaliśmy , niedaleko Mielna ) przyszły deszczowe chmury . Wtedy nie mielimy już wątpliwości . Spakowaliśmy walizki do samochodu i wyruszyliśmy . Ogółem podróż trwała prawie 11 godzin .. ; / Jednak to wszystko już za nami . Zaraz chyba pójdę spać , bo jestem zmęczona ...

Na koniec chciałam się Wam jeszcze pochwalić pocztówkami , które dostałam podczas mojej nieobecności : http://www.postcrossing.com/user/Alicja17/gallery . Niestety wśród nich nie ma jednej , którą dostałam z Litwy . Jest na niej zły numer ID , a teraz pracuję nad tym , aby uzyskać ten właściwy .. Zobaczymy , czy mi się to uda .

Dobranoc ! ^^

Zdjęcie zrobione rok temu .

3 komentarze:

  1. Woah ! Zazdroszczę pocztówek, ja jak na razie wiem, że dostałam tylko tą od ciebie. Do mnie zapewne żadna nie dojdzie ><

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A wiesz tak patrzę ja też z Białego jestem ;D hehe ^^

      Usuń