środa, 8 sierpnia 2012

Ach , ta pogoda ..




Cześć ! Tak , w końcu udało mi się coś napisać . Właśnie teraz siedzę w pokoju , bo pogoda jest dość niestabilna . Rano przez chwilę padało , potem było ciepło , a teraz znowu leje ..
Nasi znajomi wyjechali dziś o 8 rano ... Już za nimi tęsknię , a w szczególności za młodszą ode mnie o 2 lata Kasią i 3-letnim Piotrusiem . Mam nadzieję , ze spotkamy się razem w przyszłym roku ! ^^
Już niedługo wracam do domu .  Tylko data mojego powrotu może się jeszcze zmienić . Z rodzicami mieliśmy wracać w tą sobotę , ale jeżeli pogoda dopisze , to wyjedziemy w niedzielę z samego rana.  Zobaczę jeszcze , jak wyjdzie . Jak tylko się dowiem , postaram się tu o tym napisać ! :)
Obiecuję , że po powrocie napiszę w miarę normalnego posta . Teraz piszę z komórki , więc z góry przepraszam za moje jakże liczne literówki .
Do napisania ! ^^
Kilka zdjęć zrobionych telefonem :

2 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać,kiedy się zobaczymy ^,^
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie cały czas pada eh:? fajne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń