poniedziałek, 16 lipca 2012

What should I do ?

Dzisiejszy dzień spędziłam dość przyjemnie . O 14 spotkałam się z Eweliną i Kamilą koło szkoły . Poszłyśmy znowu do Quattro - pizzerii , która jest na naszym osiedlu ( http://www.pizzeriaquattro.pl/ ) . Zamówiłyśmy coś o nazwie Frutina Ice . Było przepyszne ! Później poszłyśmy jak to zwykle u nas bywa pod blok Justyny i siedziałyśmy na wi-fi . ^^ Po jakimś czasie Ewelina musiała iść do domu , a ja odprowadziłam Kamilę . Poszłyśmy przez teren szkoły . Nie spodziewałyśmy się , że spotkamy tam kilku chłopaków z naszej klasy .. Może to trochę wydać się dziwne , ale jak tylko ich zobaczyłyśmy , to zaczęłyśmy biec w stronę przystanku . Nie żeby byli do nas niemili , czy coś w tym rodzaju .. Wręcz przeciwnie . Ale u nas w klasie jest pewien podział : chłopaki i dziewczyny . No więc pobiegłyśmy i tyle nas ujrzeli . ^^

Jutro wybieram się do miasta z dziewczynami . Chcemy kupić pocztówki , żeby potem powysyłać je przez postcrossing . Ja mam zamiar kupić ich bardzo duuuuużo . W Empiku w Galerii Białej były tylko 3 pojedyncze pocztówki ! Pffff ... Myślałam , że znajdę tam coś więcej , ale nie . Tylko jakieś kartki okolicznościowe . A przecież nie wyślę np: do kogoś kartki z gratulacjami dotyczącymi zaślubin lub narodzin dziecka . Tak to właśnie wygląda ,

A teraz piosenka . Ostatnio bardzo skutecznie poprawia mi humor , chociaż z reguły nie przepadam za tego typu żeńskimi zespołami . Zapamiętałam z niej tylko kilka słów : ' Loving u~ u~ na eotteokhae what should i do? ' . Ciągle je sobie nucę . I teledysk też jest taki letni i przyjemny dla oka . Więc szczerze go Wam polecam ! ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz