środa, 18 lipca 2012

Deszcz ..

Czy u Was pogoda też jest tak beznadziejna jak u mnie ? Ciągle na przemian albo pada deszcz i jest chłodno , albo świeci słońce i robi się cieplej ..Nie można normalnie wyjść do miasta .. Razem z dziewczynami ( Eweliną i Kamilą ) musiałyśmy walczyć z moją parasolką . ^^ Jak tylko udało nam się rozłożyć , za chwilkę przestawało padać . Pfff .. Niech ta pogoda się już ustatkuje . xd

Z dziewczynami byłyśmy dziś na mini zakupach . Kupiłam sobie taką samą torebkę jak Ewelina , tylko że w kolorze czarnym --> http://chaowangfoty.blogspot.com/2012/07/ponowny-wypad-na-miasto.html . Bardzo mi się podoba . Od teraz będę wpadać do chińczyka znacznie częściej ! ^^

Dzisiaj jestem po prostu uradowana . Okazało się , że po 3 dniach od wysłania kilku pocztówek przez postcrossing jedna już doszła do swojego właściciela . Moja kartka jest już w Niemczech . Skoro tej udało się dotrzeć , to może reszcie też ? Zobaczymy . : )
Tak w ogóle , to wysłałam jeszcze 2 pocztówki - jedną do Indii , a drugą do USA . Dziś wieczorem wylosuję kolejną osobę i rano wyślę kolejną kartkę .

Pewnie jak niektórzy zauważyli , zmieniłam wygląd mojego bloga . Tak to już u mnie jest , że często nudzi mnie wygląd bloga .. Zupełnie jak moja fryzura . xd Dodałam też na stronę nagłówek . Przepraszam , że jest taki beznadziejny ! .. Wena na bazgranie po kartce naszła mnie późno w nocy . Po drugie , zostawiłam za dużo miejsca w środku , więc musiałam je jakoś wypełnić .. Niektórych napisów wcale nie powinno tu być . no ale cóż .. Kiedy następnym razem poczuję wenę twórczą , to bardziej się postaram .


Życzę Wam dobrej pogody ! ^^

Do napisania później .

4 komentarze:

  1. ale przecież ty masz cały czas tą samą fryzure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwidoczniej nie widywałaś mnie przez kilka ostatnich lat w wakacje .. przez jakiś czas hoduję włosy , a potem radykalnie ścinam .. zdarzyło mi się również kilka razy farbować . ^^ i tak nigdy nie jestem zadowolona ze swojej fryzury .. może dlatego przed wyjazdem pójdę coś zmienić . xd

      Usuń
  2. U mnie ostatnio ciągle padało, ale dzisiaj jest dość ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. 37 year old Tax Accountant Nikolas McFall, hailing from Gaspe enjoys watching movies like The Golden Cage and Flower arranging. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Sebring. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń