niedziela, 15 lipca 2012

Niedziela .

Dziś praktycznie nic nie robiłam .. Rano ( czyli po 11 , xd ) poszłyśmy z mamą do kościoła . Później całą rodziną czekaliśmy na gości . Mieli przyjechać , żeby zaprosić nas na swój ślub , który odbędzie się pod koniec września . Oczywiście przyszli znienacka . Myśleliśmy , że zadzwonią kilka minut przed przyjściem czy coś w tym rodzaju , ale oni zrobili nam niespodziankę . I to wielką . Kiedy tylko usłyszeliśmy dźwięk domofonu od razu zaczęliśmy biegać po mieszkaniu . Ja musiałam się przebrać , mama wystawić jedzenie , a tata pozbierać swoje papiery . ^^ Jednak udało nam się na chwilkę przed wejściem przyszłej młodej pary do mieszkania . Zaprosili nas , posiedzieli i pogadali trochę i wyszli .

Później pojechałam z mamą do Empiku , żeby kupić kilka pocztówek . Może już niektórzy domyślają się po co . Wczoraj wieczorem założyłam konto na postcrossing.com . Zakupione dzisiaj pocztówki mają już napisanych kilka słów ode mnie i leżą zaadresowane i gotowe do wysłania z samego rana . Kartki zostaną wysłane do trzech krajów : jedna do Finlandii , druga do Rosji , a trzecia do Niemiec . Mam nadzieję , że wszystkie dojdą ..


I to chyba tyle na dzisiaj .

Dobranoc ! ^^

1 komentarz:

  1. o jak fajnie założyłaś konto.
    Ja może dziś założę, tylko ja ze 2 wyślę z gór, a jedną z Białego do kogoś z Japonii, Chin i Korei Południowej :)

    OdpowiedzUsuń