sobota, 14 lipca 2012

1000 wejść . o.O

Mam już ponad 1000 wejść .. Ale jednak mam nadzieję , że nie pomyliłam się przy odczytywaniu tych zer .. U mnie i z tym moim ogarnianiem czasami różnie bywa . ^^

Z tego powodu chciałam Wam z całego serca podziękować ! Jak widać jest na tym świecie ktoś , kto od czasu do czasu zagląda na mojego bloga . Dzięki , dzięki , dzięki ! ; )

Teraz jestem wykończona . Wczoraj spotkałam się z Eweliną i Kamilą w pizzerii . Zjadłyśmy trochę i potem zamówiłyśmy chłodne napoje . Były pyszne ! Jakiś czas pochodziłyśmy po osiedlu , a potem siedziałyśmy pod blokiem Justyny i gadałyśmy .
Po południu pojechałam z Weroniką na rowery . Tym razem nie złapała nas po drodze burza . Pojechałyśmy sobie na TBS - y , a później pod blok naszej koleżanki z klasy - Wiesi . Nie wiem czemu , ale jakoś ciężko mi było chwilami jeździć .. Ach , ta moja kondycja .. Muszę nad nią trochę popracować .
Dzisiaj pojechałam do mojej babci . Przy wejściu do domu ma wygrodzonego trochę miejsca , gdzie leży dużo kamyków , tak dla ozdoby . Musiałyśmy to wszystko z mamą pozbierać , bo babcia chce to miejsce trochę przebudować , czy coś tam wymienić . Sama nie wiem .. No więc zbierałyśmy . Wyszło z tego chyba kilka bardzo ciężkich worków .. Teraz bolą mnie plecy . No ale trudno . Jakoś muszę to przetrzymać .


Teraz już lecę . Może jeszcze dzisiaj uda mi się dodać 8 rozdział na bloga , więc oczekujcie . ^^

Jeszcze raz bardzo dziękuję ! <3

2 komentarze:

  1. Gratuluje tylu wejść i życzę, by było ich jeszcze więcej ^ ^

    http://www.shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń