poniedziałek, 25 czerwca 2012

Zmęczona .

Dziś niby nie poszłam do szkoły ( wizyta u lekarza ) , ale i tak jestem dosyć zmęczona . Dzisiaj zajęcia były skrócone , czyli miały po pół godziny i doszłam do wniosku , że bez sensu jest mi tam iść , kiedy w połowie będę musiała wyjść do lekarza . I nie myliłam się . Od lekarza wyszłam po 13 , a nasze zajęcia trwały do 14 ( chociaż sama nie jestem tego do końca pewna , xd ) . Razem z mamą zjadłyśmy obiad na mieście , a potem pojechałyśmy na zakupy do galerii Alfa .

Muszę przyznać , to były całkiem spore zakupy . Kupiłam sobie kilka rzeczy , między innymi : czarne rurki , szorty , koszulkę i dwie bluzki oraz naszyjnik . Niektóre z nich kupiłam na całkiem przyzwoitych przecenach . ^^ Może któregoś dnia dodam tu ich zdjęcia .. Ale to się jeszcze zobaczy .

Jestem dziś jakaś śpiąca , ale to nie przeszkodzi mi w dodaniu drugiego rozdziału mojego opowiadania .. Myślę , że za jakieś pół godziny powinien on się znaleźć na stronie . ^^

Od kilku dni chodzi mi po głowie tekst jednej piosenki .. Pochodzi on z piosenki ' Insane ' zespołu BTOB . Oto on :

You make me go insane
She gives me so much pain
I won’t be back again I wanna hate you


Wiem , nic nadzwyczajnego .  Jest mi go łatwo zapamiętać , bo to są chyba nieliczne angielskie słowa w tej piosence . xd Teledysk do tego kawałka też jest świetny , więc polecam Wam jego obejrzenie . ; ]
 

 

Dobranoc ! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz