środa, 27 czerwca 2012

Ostatni dzień szkoły .

Dzisiaj był praktycznie nasz ostatni dzień w szkole . Na lekcje przyszło tylko 5 osób ! ^^ Byłyśmy  ja , Gabrysia , Ewelina , Justyna i Weronika . Ale i tak się nie nudziłyśmy . Na każdej lekcji mogłyśmy robić praktycznie robić co chciałyśmy . Weronika , Ewelina i ja starałyśmy się pisać rozdziały do naszych opowiadań . Jak na tą chwilę , w moim zeszycie znajduje się 9 rozdziałów . Przed chwilą na bloga What is love ? .. dodałam 3. rozdział . Zachęcam do czytania . ^^

Ale i tak ostatnia lekcja przebiła wszystkie . Czekałyśmy na dyrektora , z którym miałyśmy mieć edukację do bezpieczeństwa . Chciałyśmy zobaczyć jego minę , kiedy przed salą na zbiórce ujrzy tylko 5 osób , a nie 20 . xd Dyrektor jednak do nas nie przyszedł .. Po 20 minutach zeszłyśmy na dół , spotkałyśmy naszą wychowawczynię , a ona zwolniła nas z lekcji , ; ]

Jutro chętnych czeka tylko mały festyn . Ewelina i ja chyba tam pójdziemy . Chcę zobaczyć , jak to będzie wyglądało .

I jak , czujecie już wakacje ? ^^ Ja już po prostu nie mogę doczekać się piątku . Ale już niedługo . Z każdą chwilą coraz mniej czasu do oficjalnego rozpoczęcia tych cudownych dwóch miesięcy .



1 komentarz:

  1. ja już czuję wakacje ^^
    Alisha, kiedy 10 rozdział ?! Ala pisz, Ala pisz !!

    OdpowiedzUsuń