sobota, 23 czerwca 2012

Powracam . ^^

Jak widać jednak udało mi się napisać coś przed zakończeniem roku . Tego tygodnia w szkole nawet nie można nazwać tygodniem - w poniedziałek nie idę do szkoły , a we czwartek są zajęcia opiekuńczo-wychowawcze i w piątek oczywiście zakończenie roku .

Tamte tygodnie , w których musiałam dużo zaliczać , jakoś przeszły . Z niektórych kartkówek i sprawdzianów dostałam idealne oceny , inne kompletnie zawaliłam i musiałam poprawiać . Na szczęście jakoś to wytrzymałam . Nauczyciele nawet za bardzo się mnie nie czepiali , że mam tyle do nadrobienia . I dobrze .

A teraz inny temat . Jutro idę z kolegami i koleżankami z wymiany do kręgielni . Jestem ciekawa jak to nam się uda . Ogólnie uczestników wymiany z naszego gimnazjum jest 15 , a tory są 7-osobowe . xd Ale pewnie skończy się na tym , że wszyscy nie przyjdą na spotkanie . A szkoda ..

Na zakończenie mam jeszcze jedno małe ogłoszenie : założyłam bloga z opowiadaniami , na którego serdecznie Was zapraszam ! ^^

http://wonderland-pl-stories.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz