niedziela, 10 czerwca 2012

Przerwa .

Już na wstępie powiem , że robię sobie krótką przerwę w pisaniu bloga . Pewnie niektórym wyda się to dziwne , bo przecież inni mają tyle tego czasu , a ja się nie wyrabiam .. Ten tydzień będzie straszny , nawet kilku rzeczy nie będę mogła poprawić , więc muszę umieć od razu idealnie .. Może dodam jeszcze coś przed końcem roku , ale wątpię ..

Tak myślę , że w wakacje dodam tu trochę recenzji , np : obejrzanej dramy lub anime , przeczytanej mangi lub książki .. Będę się uczyć robić bransoletki z muliny i jeżeli wyjdą w miarę znośne , to dodam tutaj ich zdjęcia . ^^

Teraz życzę wszystkim , abyście dotrwali jakoś do końca tego roku szkolnego ! Zostały nam już tylko trzy tygodnie , w tym ok. 14 dni szkoły ! Wytrzymajmy to jakoś . ; )

I , znając mnie , piosenka na koniec . Teledysk do niej jest stosunkowo nowy , bo dodany na yt kilka dni temu . Jest smutny .. Ale cóż . Miłego oglądania ! ^^


* Może słowo ' miłego ' niezbyt pasuje do nastroju tego teledysku ..

Do zobaczenia w wakacje ! ; ]

2 komentarze:

  1. Ja też nie mam czasu , ale tobie bym radziła go znaleźć po takiej przerwie będzie Ci trudno to wszystko pozbierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i racja .. ale tylko jutro mam aż 7 kartkówek .. które chyba tylko jutro mogę napisać , bo następne te lekcje są już po wystawieniu ocen .. ; (

      Usuń