piątek, 29 czerwca 2012

Mały wypad za miasto .

I jak tak ' wakacjowicze ' ? xd Teraz już oficjalnie można zacząć leniuchować . Ja już zaczęłam . ^^ Rodzice kupili mi dwie ciekawe książki , a w domu mam  jeszcze wiele innych . Z jakiś czas postaram się dodać tu ich recenzje , chociaż nigdy recenzji nie pisałam i pewnie mi to nie wyjdzie .

Dzisiaj po rozdaniu świadectw wybrałyśmy się razem z dziewczynami z klasy do McDonald ' a . Poszłyśmy tam sobie piechotą . Miałyśmy się wybrać tam z naszymi chłopakami z klasy , ale nie wyszło . Chyba nie rozumieli , że my musimy się przebrać . Ale potem i tak spotkałyśmy ich na miejscu . Kiedy wszystkie się objadłyśmy , wróciłyśmy do mnie do domu i dziewczyny zabrały ode mnie swoje rzeczy . Dziś było bardzo fajnie . Podoba mi się takie rozpoczęcie wakacji .

Dzisiaj mam ogólnie dobry humor , bo okazało się , że zdałam na drugi rok kursu językowego ! Z testu , który był podzielony na 4 części , mam jedną 6 , jedną 5 , 4 i 3 , czyli niczego nie muszę poprawiać . ^^ Uff , to będę spokojne wakacje . Nie cierpię poprawek , tak się zawsze nimi stresuję ..

Jutro robimy wraz z rodzicami  mały wypad za miasto , czyli jedziemy na wieś , która jest oddalona od Białegostoku ok. godzinę drogi . Więc jutro zapewne niczego nie napiszę ani tutaj , ani na blogu z opowiadaniami . Najszybciej czegoś możecie spodziewać się w niedzielę .

To do zobaczenia . ^^


1 komentarz:

  1. Oj też już leniuchuję :D Ja już nie mogę się doczekać tych recenzji !!! Miłych wakacji ;*

    OdpowiedzUsuń