czwartek, 5 lipca 2012

Rowery + burza = złe połączenie

Wczoraj z Weroniką wybrałyśmy się na przejażdżkę rowerową . To było jakoś tak około godziny 17 . Nie miałyśmy pomysłu , gdzie możemy pojechać . W końcu doszłyśmy do wniosku , że ja poprowadzę . Pojechałyśmy przez Dziesięciny na Białostoczek ( osiedla w Białymstoku ) . Po jakimś czasie Weronika zauważyła czarne chmury . szybko zaczęłyśmy zawracać . Kiedy już byłyśmy z powrotem na Dziesięcinach zaczął padać ogromny deszcz . Po chwili dołączył do niego grad . Musiałyśmy się prędko gdzieś schować . Rowery zostawiłyśmy pod daszkiem przed sklepem spożywczym , a same wbiegłyśmy do środka . Chociaż na deszczu byłyśmy może przez 2 minuty , całe ociekałyśmy wodą . ^^ W sklepie czekałyśmy chyba z pół godziny , jak nie więcej . Kiedy przestało lać , ja wsiadłam na rower i pojechałam w stronę mojego osiedla , a Weronika do siebie . Były straszne pioruny , ale na szczęście udało mi się cało dojechać do domu . Następnym razem postaramy się wyjść na te rowery trochę wcześniej . ; )


A co do recenzji .. Jak do tej pory przeczytałam dwie świetne książki . Postaram się napisać recenzję jednej z nich dziś wieczorem . Tylko muszę sobie przypomnieć to i owo . Coś podobnego pisałam bardzo dawno i nie pamiętam dokładnie , jak to mam dobrze zrobić .

Jestem bardzo zaskoczona . Dziś odwiedziły mnie już 2 osoby z Serbii , 1 z Rosji i 1 ze Stanów Zjednoczonych . Wszystkich ' moich gości ' serdecznie pozdrawiam ! ^^

Ps. Dzisiaj na TVP2  o 16:25 będzie pokazany bardzo ciekawy film p.t. ' Świat bez tajemnic: Świat od świtu do zmierzchu : Tokio od świtu do zmierzchu ' . Ja na pewno będę go oglądać . Jestem ciekawa , co oni nam tam pokażą . ; )

2 komentarze:

  1. dlatego ja nie jeżdżę na rowerze :D
    muszę to oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BYŁO GENIALNIE =^.^= Przewiduję następne wyjazdy!! - Paszkówna

    OdpowiedzUsuń