sobota, 5 maja 2012

Wyjazd .

Jutro rano już wyjeżdżam . Jak ten czas szybko leci ..

8 maja będzie taka jakby ' rocznica ' założenia bloga . Urzęduję tutaj tylko miesiąc , ale czuję się , jakbym była tu już od dłuższego czasu . ^^ W związku z mini rocznicą chciałam napisać jakiś specjalny post , czy coś w tym rodzaju .. Ale do domu wracam dopiero 14 maja . Pewnie najprędzej napiszę coś tutaj 15 , jak nie 16 maja . Jeżeli uda mi się zrobić w miarę znośne zdjęcia , to może dodam je tutaj na bloga . Ale myślę , że raczej jakieś cudne nie będą , więc się jeszcze nad tym zastanowię . ; )

A teraz tak z innej beczki . Normalnie uwielbiam mój telefon , szczególnie , jak robi mi jakieś różne żarty . ; /  Ściągnęłam sobie piosenkę Big Bang ' Tell me goodbye ' i chciałam zgrać ją sobie na telefon . W rzeczywistości trwa około 4 minut , czyli mój komputer odtwarza ją dobrze . Ale telefon przeciągnął ją do 22 minut ! o.O Co jest jeszcze dziwniejsze , przez cały czas ' gra ' , a nie tak jak w niektórych przypadkach na mojej komórce , przeskakuje .. W czerwcu może wymienię sobie ten telefon na nowy , bo teraz szaleje tak , że nie wiem .

Tak przy okazji chciałam zareklamować stronę na facebook ' u , którą założyły moje koleżanki . ^^



Stwierdzam zgon , bo Azjata .


Do zobaczenia 15 maja ! ^^

3 komentarze: