wtorek, 15 maja 2012

Wielki powrót ! ; )

Powracam ! xd Po ponad tygodniu mojej nieobecności tutaj znowu zacznę dodawać posty na moim blogu .

Teraz spisuję tonę lekcji , które dostałam od Gabrysi . Niby nie było mnie tylko tydzień , a tu na samej matmie moja klasa zapisała chyba 11 stron .. ;/ No cóż , muszę zacisnąć zęby i jakoś sobie z tym poradzić .

Jutro , albo może za kilka dni postaram się w miarę dokładnie opisać nasz pobyt w Brukseli i w Paryżu . Jeżeli wygrzebię z mojego aparatu jakieś znośne zdjęcia , to też je tutaj dodam . ^^

To ja lecę walczyć z matematyką , geografią i z nauką do kartkówki z angielskiego . Życzcie mi powodzenia ! xd

* Tak przy okazji chciałam bardzo podziękować za te wszystkie miłe komentarze pod moim ostatnim wpisem . Kiedy z Eweliną przeglądałyśmy Bloggera w Paryżu i je przeczytałam , od razu zrobiło mi się tak jakoś milej . ^^
Dziękuję !!

 

1 komentarz:

  1. No, rzeczywiście trochę dużo tych lekcji, ale ja wierzę w ciebie Alu :D

    OdpowiedzUsuń