piątek, 4 maja 2012

Remont bloga zakończony .

Niedawno skończyłam remont bloga . Mam nadzieję , że Gabrysia nie będzie na mnie zła , że ściągnęłam trochę od niej motyw kokardek . ^^ Niby którejś nocy zmieniałam wygląd kilka razy , ale jednak ten najbardziej przypadł mi do gustu .

Jak na tą chwilę przygotowania do mojego wyjazdu idą pełną parą . W końcu wiemy , kiedy wyruszamy z Białegostoku . ; ) Nasza podróż zaczyna się w niedzielę rano . Z naszego miasta udajemy się do Warszawy , a potem samolotem na rozdanie nagród . Mam nadzieję , że nie wygłupię się tam w żaden sposób .

Po południu jadę z Kamilą na dodatkowy niemiecki .. ; /  Ci nauczyciele chyba nie mają czego robić w ten długi weekend i się nudzą . xD

A oto mój nowy ulubieniec z zespołu FT Island : Lee Hongki , ; ]





 Innym razem dodam pozostałe zdjęcia , które mam na komputerze . Ale spokojnie , nie jest ich dużo . ^^

2 komentarze: