piątek, 18 maja 2012

Wycieczka do Paryża ^^

W końcu wzięłam ten mój aparat i zgrałam zdjęcia z wycieczek na komputer . Cała ta czynność zabrała mi chyba niecałe 5 minut . A ja ciągle nie miałam na to czasu .. ; /

Teraz może będzie trochę inaczej , niż planowałam - najpierw dodam zdjęcia z Paryża .
Oto kilka z nich :











Wiem , całkiem sporo ich tu , ale starałam wybrać te najładniejsze ( co było trudne , bo nie robię ładnych zdjęć , tylko takie brzydkie , z reguły robione w pośpiechu ) .

Jeżeli komuś się nie podobają - po prostu nie komentuj . Powiększ , jeżeli chcesz dojrzeć szczegóły . ^^

6 komentarzy:

  1. Paris, a gdzie Belgia?? - Paszkówna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Belgia będzie następnym razem , Weroniko , ; p

      Usuń
  2. cudne zdjęcia, przynajmniej zabytki mają ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba dziś wstawię zdjęcia na fejsa xd

    zdjęcia fajne !
    kiedy się powymieniamy :d ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam wysłać e-mailem , ale za dużo jest zdjęć .. ;/ może dam w poniedziałek na USB albo na płytce ?

      Usuń