piątek, 18 maja 2012

Chwila odpoczynku .

Uff .. Mam już dość tego nadrabiania .. Tyle tych kartkówek i sprawdzianów , że aż się płakać chce.. Ale cóż , mogłam nie jechać na wycieczkę i wszystkie prace napisać w terminie . xdd

Piszę ten post tylko dlatego , że naszła mnie chwilowa wena twórcza .. Zaraz pójdę zjeść obiad i odrobić dodatkowy niemiecki , który mam o 17:30 .. Jakoś nikt z naszej grupy chyba nie był na zajęciach jak mnie nie było , bo kompletnie nie wiedzą , co zadane . Zrobię chyba zdania do przetłumaczenia i skończę ćwiczenia w rozdziale , który zaczęliśmy wszyscy razem jeszcze przed moim wyjazdem ..

Mam nadzieję , że wieczorem uda mi się w końcu dodać choć trochę zdjęć z moich wypraw . Ciągle chcę się do tego zabrać , ale albo zapominam , albo nie mam czasu .

Myślę , że niektórych może trochę nudzi to , że dodaję tu ciągle koreańskie / japońskie piosenki albo zdjęcia Azjatów , więc postaram się trochę urozmaicić moje kolejne notki . Będę tu dodawać trochę angielskich piosenek i tych , które wpadną mi w ucho . ^^ Ale do dodawania koreańskiej / japońskiej muzyki oczywiście wrócę ! ; )

W przypływie wolnego czasu chciałabym dokończyć 5. rozdział mojej ' powieści ' ( xd ) , który zaczęłam na początku maja .. Pomysłów mam tyle , że mogłabym chyba napisać ich jeszcze ze 30 , ale brak mi wolnego czasu .. Chyba tylko ja jestem tak niezorganizowana . Wszyscy znajdują czas na takiego typu rzeczy , tylko nie ja .. Wychodzi na to , że muszę coś zmienić . Musiałabym pomyśleć nad tym , z czego miałabym zrezygnować ( , ale i tak pewnie wszystko i tak zostało by po staremu .. ) .

Więc ( może ) do zobaczenia wieczorem ! ; )

1 komentarz:

  1. czekam wciąż na 4 rozdział i chyba jeszcze 3 ^^

    piosenka nawet fajna, ja tam wole jak dodawałaś koreańskie piosenki xd

    OdpowiedzUsuń