niedziela, 20 maja 2012

Sukienka .

Dziś odbywała się Komunia mojego dalszego kuzyna , na którą zostałam zaproszona . Od rana trwały więc przygotowania .. Musiałam się ogarnąć , żeby jakoś wyglądać , co u mnie bywa trudne . Jednak udało się ! ^^ Po powrocie do domu chciałam zrobić zdjęcie mojego stroju , ale nie wyszło .. ; / Potrzebny byłby mi do tego statyw , ale cóż . Zamiast tego chciałam dodać tu zdjęcie sukienki , którą dziś na sobie miałam , ale jakoś ciężko jest ją znaleźć w internecie .. Trudno . Jak kiedyś tam znajdę , to dodam .

Ostatnio moja koleżanka ( Weronika ) dopytywała się o zdjęcia z Brukseli . Teraz dodam kilka z nich . Oto one :

























Kolejne badziewne zdjęcia .. No cóż , ładniejszych chyba robić nie umiem . xd

1 komentarz:

  1. Alisha, świetne zdjęcia,szkoda, że nie ma zdjęć z galerii ( pamiętne miejsce upadku :D ) - Paszkówna ^^

    OdpowiedzUsuń