wtorek, 1 maja 2012

Zmiana wyglądu bloga .

Muszę Wam przyznać , że już od jakiegoś czasu myślę nad zmianą wyglądu bloga . Teraźniejszy wygląd  był zrobiony przeze mnie , kiedy jeszcze niczego praktycznie tu nie rozumiałam . ; p Już szukam inspiracji na http://www.thecutestblogontheblock.com/ ( zauważyłam link do tej strony u Gabrysi i z ciekawości zajrzałam . ^^ Jest tam dużo fajnych dodatków , ale zobaczę , czy z nich skorzystam ) . Nie wiem sama , czy ze zmianą wyglądu wyrobię się do wycieczki szkolnej .. Mam nadzieję , że jednak mi się uda . ; )

Tak przy okazji chciałam podziękować Kamili . Dzięki Tobie posłuchałam pierwszej piosenki FT Island ( jeszcze do soboty wiedziałam tylko o istnieniu zespołu . Nie miałam jednak pojęcia , że mają takie świetne piosenki ) ! Ich melodie ciągle chodzą mi po głowie .
Kolejna piosenka FT Island :


Może to dziwne , ale w każdej piosence są takie momenty , które są moimi ulubionymi . Zawsze się przy nich uśmiecham . ^^ W tej piosence są to : refren ( 1 : 11 - 1 : 32 ) i taki moment , który dosyć ciężko jest mi określić ( 2 : 33 - 2 : 55 ) .
Mam nadzieję , że spodoba Wam się ta piosenka ! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz