niedziela, 27 maja 2012

Nudy .

Cały weekend przenudziłam .. Tak jak chyba każdy normalny uczeń gimnazjum . xd Posiedziałam trochę na komputerze , zrobiłam zakupy na wyjazd , spałam do 12:00 .. Prawie się nie uczyłam , bo przecież miałam tyle ciekawszych zajęć ( xdd ) .

We wtorek znowu wyjeżdżam . Tym razem do Niemiec na wymianę ( z Justyną ) . Wrócę dopiero 5 czerwca ( w urodziny Kamili , <3 ) . Mam nadzieję , że jakoś dogadam się tam z tymi uczniami .. Nauczyciele zawsze mówią , że tak nawiązują się najpiękniejsze przyjaźnie pomiędzy osobami z różnych krajów . Dzięki wymianom . Ja jakoś w to nie wierzę ..

Ostatnio moja mama mnie zaskoczyła . Oglądałam sobie zwiastun dramy ' You ' re beautiful ' . Mama wchodzi do pokoju i trochę go obejrzała . Od tamtej pory ciągle mi przypomina , że mamy to razem obejrzeć . Bardzo jej się to spodobało ( mi oczywiście również ) . ^^ Tylko kiedy obie znajdziemy na to czas ? Nie wiem ..

W szkole nauka toczy się tak , jakby wakacje wcale się nie zbliżały .. Ciągle zadają nam dużo prac domowych , zapowiadają kolejne kartkówki i sprawdziany . Na szczęście do wakacji z każdym dniem jest coraz bliżej ! Już wiem , co będę robiła przez cały ten wolny czas .. Między innymi planuję zacząć naukę koreańskiego ( dzięki internetowym kursom ) , obejrzeć zabójcze ilości anime , dużo dram i oczywiście odpocząć ! Chciałabym zrealizować swoje wakacyjne postanowienia .

Ostatnio kiedy wchodziłam na mojego bloga , dziwiłam się . Czasami nie miałam ani jednego wejścia z Polski w ciągu dnia . Było za to kilka z Rosji ! Cieszę się , że nie tylko Polacy odwiedzają moją stronę . ^^ Oczywiście zaglądają tu nie tylko osoby z Polski i Rosji , ale również ze Stanów Zjednoczonych , Niemiec , Wielkiej Brytanii , Francji , Włoch i czasami nawet Malezji ! Zauważyłam również , że odkąd przestałam dodawać koreańskie piosenki i czasami notki ze zdjęciami Azjatów , frekwencja na blogu wyraźnie spadła .. Powracam więc do wstawiania tu muzyki prosto z Azji ! <3

Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia , czy zauważyliście coś , co można by tu poprawić , piszcie do mnie w komentarzach ! Postaram się wziąć pod uwagę każdą propozycję .

A teraz rzecz , a właściwie dwie , jakie znalazłam na yt . Oto teasery , które udało mi się odszukać . Po ich obejrzeniu , nie mogę doczekać się całego teledysku ! ^^





Mozę jeszcze jutro napiszę jakąś ' przedwyjazdową ' notkę .

Do zobaczenia !

2 komentarze:

  1. mi się wydaję, że ta piosenka (pod względem teledysku), będzie podobna do 'haru haru'. Bo tak to przynajmniej wygląda jakby kłócili się o dziewczynę i ta obrączka <3
    DOBRA CZEKAM NA CAŁY TELEDYSK !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie niestety nie będzie wtedy , kiedy teledysk będzie miał swoją premierę .. ; ((

      Usuń