wtorek, 29 maja 2012

Wymiana .

Jutro wyjeżdżam . Znowu .. I znowu nie będzie mnie przez ponad tydzień .

Z dodatkowego niemieckiego wróciłam dziś dosyć późno , a potem trzeba było dopakować jeszcze trochę rzeczy .. Przepakowałam się jednak do niewiele większej ( , ale zawsze jednak trochę ) walizki . Sądzę , że teraz jestem już gotowa .

Po dzisiejszych konwersacjach na dodatkowym niemieckim myślę , że jednak na tej wymianie sobie nie poradzę . Nauczyciel zapytał mnie , czemu mnie nie było na ostatnich zajęciach nie było . Powiedziałam , że byłam w Paryżu . Potem pytał mnie o miejsca  , które razem ze szkołą zwiedziliśmy . W końcu spytał o to , czy mówię po francusku . Moja odpowiedź po niemiecku brzmiała mniej więcej tak : ' Nie mówię po francusku . Znam tylko .. Dwa .. dwa .. dwa .. Nie mówię po francusku ( miało być ' dwa słowa ' ) ! Mam nadzieję , że może nasi przyszli ' znajomi ' będą mówić chociaż trochę po angielsku ! ^^

W domu będę dopiero 5 czerwca , ale napiszę coś tu pewnie dopiero 6. , jak nie 7. .. Może dodam też trochę badziewnych zdjęć . xd

Kolejna piosenka . Jest to chyba jeden z najnowszych teledysków  zespołu FT Island . Na youtube został dodany we wtorek . Jest jeszcze jedna taka .. Ale ' Neverland ' dodam po moim przyjeździe . Ciekawscy mogą sobie obejrzeć ten teledysk już teraz w internecie . ^^

Teraz dodaję piosenkę FT Island - ' Stay '

Miłego słuchania / oglądania i do napisania za jakiś tydzień ! ; )




2 komentarze:

  1. A gdzie wyjeżdżasz ?
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    Sensii < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hirschluch koło Storkow , wymiana uczniów Białystok - Hennigsdorf <33

      Usuń