niedziela, 28 października 2012

Pierwszy śnieg.

Cześć wszystkim! ^^
Wiem, dosyć dawno tu nie zaglądałam. A to wszystko przez jakże cudowną szkołę... -,- Po prostu już nie mogę się doczekać środy po lekcjach i czterech wolnych dni. Praktycznie trzech, bo wiadomo, jak jest 1 listopada....
Wczoraj doszłam to pewnego ważnego wniosku: kocham zimę i śnieg! Tyle rzeczy mi się z nimi kojarzy, np: Święta, Nowy Rok, ferie zimowe, moje urodziny... Po prostu zawsze dobrze je wspominam. Więc stoję sobie w kuchni i rozmawiam z mamą. Mówię, że nie lubię jesieni i już wprost nie mogę doczekać się śniegu i zimy. Mama podchodzi do okna i mówi: 'Mówisz, masz!'. Nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam, kiedy wyjrzałam na podwórko! Tylko jest jeden minus dotyczący zimy w październiku - dziś wszystko zaczęło topnieć i nie wygląda to już tak ładnie jak wczoraj. No cóż, na prawdziwą zimę i prawdziwy śnieg trzeba jeszcze trochę poczekać...
Muszę przyznać, że jestem z siebie dumna. Dziś, po prawie trzech miesiącach, udało mi się skończyć dramę 'My girl'! xd Tak naprawdę, to nie była ona dosyć porywająca. Przez 12 odcinków może 3 były dosyć interesujące... Aż do czasu, kiedy w piątek wieczorem zabrałam się za oglądanie 13. Urzekł mnie już od pierwszych sekund! I takim sposobem w sobotę obejrzałam 14 i 15 odcinek, a dziś 16. W tych czterech ostatnich odcinkach tak wiele się działo... I na zakończeniu prawie się wzruszyłam... Naprawdę polecam! ^^
A za co się teraz zabiorę? Chciałabym za japońską dramę p.t. ' Shima shima '. Nie wiem, czy jest dobra, ale zainteresował mnie opis i całkiem dobre komentarze. A czy może ktoś z Was już ją oglądał lub zna jakieś inne ciekawe dramy? Byłabym wdzięczna za tytuły. ^^
Ostatnio na wszystkich moich blogach zauważyłam, że mam bardzo dużo wejść z zagranicy, m.in. z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Białorusi. Bardzo mnie to cieszy! ^^ Chciałabym, aby moi zagraniczni goście mogli zostawić na moich blogach jakieś komentarze. Byłoby mi bardzo miło. : )
Na koniec zostawiam Wam tu dwa teledyski, które bardzo mnie zainteresowały. Oczywiście piosenki też są świetne!



A czy u Was też jest tyle śniegu? ^^
Hwaiting! 

2 komentarze:

  1. A ja nie lubię zimy. >.< Latem mówię, że mi za gorąco, a zimą, że za zimno... wiecznie niedobrze. XDD

    Wybacz, jakoś nie oglądam dram. xd

    Pozdro, Shuu.

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię zimy ^^
    na wsi było więcej niż u nas śniegu, i jak wyglądałam przez okno, to wyglądało jak by była zima :D
    Polecam "Oh ! My girl !" kocham tą dramę xd

    OdpowiedzUsuń