poniedziałek, 9 lipca 2012

You're beutiful .

Ostatnio razem z Kamilą i Eweliną zaczęłam oglądać świetną dramę pt. ' You're beautiful ' . Razem z dziewczynami obejrzałyśmy na nocy filmowej 9 odcinków ( każdy trwający chyba ponad godzinę ^^ ) , a wczoraj sama obejrzałam jeszcze 3 .. Muszę przyznać , że nie można się od tego oderwać . Ciągle chce się oglądać dalej i dowiadywać się , co dzieje się z naszymi bohaterami .. Czasami ich historie i działania skłaniały do wzruszeń .. Nie będę tutaj pisać streszczenia dramy , bo pewnie wyjdzie mi beznadziejnie . Lepiej przeczytajcie je tutaj : http://love-drama.pl/you-are-beautiful-po-polsku .
Teraz dodam tu kilka piosenek z tej dramy .






Wiem , tego jest całkiem sporo . Zachęcam Was jednak do przesłuchania tych piosenek i obejrzenia całej dramy ! ; )
* Obejrzyjcie ' teledysk ' ( jeżeli można to tak nazwać ) do ostatniej piosenki . Są tam urywki z odcinków dramy . ^^

1 komentarz:

  1. Nie oglądałam dramy, ale koleżanka z bloga, pisała recenzje -> http://azjatyckiedusze.blogspot.com/2012/06/youre-beautiful-minamisineyo-drama.html . Myślę, że to dość ciekawa drama, ale nie mam czasu by oglądać. Może kiedyś xD
    Pozdrawiam, Shuu.

    OdpowiedzUsuń