piątek, 8 czerwca 2012

Czwartek .

Długi weekend , a ja co ? A ja się od rana uczę .. ;/ Najpierw muzyki , potem czytałam lekturę , a później miałam zabrać się za naukę słówek z angielskiego , ale dosyć . W końcu trzeba sobie zrobić jakąś przerwę .

Po obiedzie jadę na zakupy . Jutro Kamila organizuje urodziny , a ja kompletnie nie wiem , co mam jej kupić .. Może podczas chodzenia po sklepach najdzie mnie jakiś dobry pomysł .. Chociaż wątpię , bo u mnie z dobrymi pomysłami zazwyczaj jest kiepsko . xd

Myślę , że przez ten długi weekend dodam jeszcze kilka postów . Potem zacisnę zęby i dobiję jakoś do końca roku szkolnego .. Mam tyle do nadrobienia .. Np. 3 kartkówki z hiszpańskiego , 2 z muzyki , 1 z matematyki , 1 z polskiego , 2 z angielskiego , 1 z biologii i sprawdzian z dodatkowego niemieckiego .. I to wszystko czeka mnie chyba w przyszłym tygodniu .. Po tym weekendzie będę pisała posty bardzo rzadko , lub prawie wcale . Chcę jakoś dotrwać do  wakacji , a najlepiej by było pozdobywać dobre oceny .. Obiecuję , że w wakacje przyłożę się bardziej do blogowania ! ^^

Teraz dodam tu jeszcze jeden teledysk . Szczerze mówiąc, piosenka nie przypadła mi do gustu . Pewnie po jakimś czasie ją polubię , jak to zwykle u mnie bywa .. Ale za to teledysk jest taki wesoły i chwilami zabawny . Znalazłam go wczoraj buszując po zakamarkach youtube . ^^



Może jeszcze dzisiaj coś napiszę , więc do zobaczenia ! ; )

1 komentarz: