sobota, 14 kwietnia 2012

Zakupy !

Ten dzień był  świetny ! A to dzięki Wiesi i Justynie .. Ale całą tą opowieść zacznę od początku . ; )
Za tydzień Weronika organizuje urodziny , na które zostałam zaproszona ja , jak i Justyna , Wiesia i reszta dziewczyn z klasy . We trójkę umówiłyśmy się w Auchan na ul. Hetmańskiej , żeby kupić prezent Weronice . Czekając na Wiesię weszłyśmy z Justyną do Empiku . Kiedy trzecia osóbka nadeszła zaczęłyśmy buszować po sklepach . W Empiku na początku na nic nie mogłyśmy się zdecydować , więc obeszłyśmy chyba wszystkie pozostałe sklepy w galerii . Nadal nic . Weszłyśmy do Empiku ( ponownie ) no i wtedy zaczęło nam trochę odwalać .. ; ) Justyna z Wiesią zaczęły się czymś bawić ( jak się później okazało , były to składane skrzynki ) . Kiedy przeszłyśmy do działu ' książki młodzieżowe ' dziewczyny zaczęły bawić się w przesuwanie książek . A tu nagle .. ŁUPS ! Harry Potter w grubej okładce rąbną o ziemię . Oglądałyśmy też różne rzeczy , gdzie były napisane imiona osób z naszej klasy i do tego komentarze . Miałyśmy niezły ubaw . I jeszcze akcja z chusteczkami ! Kiedy stanęłyśmy do kasy ( każda oddzielnie ) pani kasjerka zapytała mnie , a potem Justynę o reklamówkę . Poprosiłyśmy o nią . Później Wiesia , wiedząc co się święci wypaliła , że też chce reklamówkę . Wszystkie się śmiałyśmy , nawet pani kasjerka . Później poszłyśmy do Flo . Tam zeszło nam chyba najwięcej czasu .. Wychodząc z Auchan , poszłyśmy do Leroy Merlin tak bez konkretnego celu . Oglądałyśmy dywany , lampy i kabiny prysznicowe , kiedy nagle zauważyłyśmy kogoś znajomego . Była to nasza pani katechetka ! Chyba się z nas śmiała .. ; ) Potem widziałyśmy ją przy kosiarkach .. Ale już nie podeszłyśmy . Po ponad 3 godzinach łażenia po sklepach , zaczęłyśmy wracać do domu na piechotę . Z Wiesią rozstałyśmy się w połowie drogi . Po pewnym czasie z Justyną też się rozstałam i wróciłam sama do domu . Trochę zmęczona tym chodzeniem i śmianiem się , ale jednak szczęśliwa piszę teraz tego oto posta . ; ] Mam nadzieję , że Weronice spodobają się prezenty !
* Gratuluję tym , którzy wytrwali do końca mojej opowieści ! ; )
I do tego jeszcze piosenka :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz