piątek, 20 kwietnia 2012

Weekend coraz bliżej ..

Przepraszam , że tak długo nic tu nie pisałam .. Po prostu to był bardzo zwariowany tydzień . Ale coś stało się ostatni opiszę w następnym razem , czyli chyba dziś wieczorem . Teraz jestem tak strasznie zmęczona .. A tu jeszcze muszę jechać na dodatkowy niemiecki .. Jednak jedna rzecz jest pocieszająca - będę tam razem z Kamilą ! Nauczycielka jakoś nigdy nie zwraca uwagi na nasze rozmowy , może teraz też tak będzie . ; ]  Dobra , to ja lecę ' pogłębiać moją wiedzę ' . ; /
A oto pewna piosenka , która napawała mnie optymizmem przez ten cały zakręcony tydzień ! :




* Słysząc refren piosenki ' my , my , my .. ' itd słyszę : ' maj , maj , maj - o - maj ' ! ; ) A Wy co słyszycie ?


Ewelinkuss , nie opuszczam bloga !

2 komentarze:

  1. jeej , nie opuszczasz ;)
    fajna piosenka
    ja też słyszę maj maj :D

    Gabi ma rację oni tak fajnie tańczą , ja też tak cem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. taa, kocham nasze rozmowy na dsd ^^ a zwlaszcza jak jest jeszcze Zbychu :^

    OdpowiedzUsuń