sobota, 21 kwietnia 2012

Świetny dzień !

Dzisiaj było bardzo fajnie . Kupiłam z mamą idealny strój na wręczanie nagród , ale i zarówno na koniec i początek roku . Potem praktycznie od razu pojechałam do Wiesi z Eweliną i Justynkusem żeby spakować prezenty dla Weroniki .Po jakiejś godzinie poszłyśmy do kręgielni przy ul. Elewatorskiej , gdzie miały odbywać się urodziny . Było super ! Grałyśmy sobie w kręgle , dużo jadłyśmy i wygłupiałyśmy się razem z pozostałymi dziewczynami z klasy i Moniką , koleżanką Weroniki z podstawówki . Ok. 19 po zrobieniu grupowych zdjęć i całej sesji zdjęciowej porozjeżdżałyśmy się do domów . Te urodziny były świetne ! Już myślę , jak będę je mogła przebić . ; ) Może w przyszłym roku zorganizuję je w Fikolandzie ? x DD

Kolejna piosenka Teen Top :


3 komentarze:

  1. Tak, to były naprawdę fajne urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. foch -,- , ja jestem Ewelinkus !

    tak urodzinki były fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że było fajnie!! Alicjo, ten fikoland może je przebić :D - Paszkówna

    OdpowiedzUsuń