niedziela, 29 kwietnia 2012

Urodziny Gabrysi .

Przepraszam , że dopiero teraz , ale w końcu znalazłam czas na opisanie urodzin , które odbyły się wczoraj u Gabi . ^^
Więc tak .. Na 14:30 pojechałyśmy z Justyną i Eweliną do Wiesi , żeby zapakować prezenty . Oczywiście dziewczyny wszystko bardzo dokładnie opakowały w papier i obwiązały wstążką ( tak właściwie , to na opakowaniu było napisane , że to " kokon zwykły " xd ) . Potem przyjechał mój tata i zabrał nas do Gabrysi .
Po nas dojechały Weronika z Angeliką i Kamila , a kiedy my przyjechałyśmy , Justyna była już na miejscu .
Zaczęłyśmy zabawę . Gabrysia ma duży ogród . Każdy mógł znaleźć tu coś dla siebie . Były tam huśtawki , hamak , stolik pełen jedzenia i jak się ściemniło zostało rozpalone wspaniałe ognisko ! Na podwórku siedziałyśmy od 16:00 do 22:00 . ^^ Było bardzo fajnie . Potem poszłyśmy do pokoju Gabrysi , bo było już dosyć chłodno . Miałyśmy tam fotel zwierzeń . Każda dziewczyna musiała na nim usiąść i się zwierzać . Osobami , które nas przesłuchiwały były oczywiście Justyna i Gabrysia . ^^
Około 22:40 przyjechał po nas mój tata . Odwoziliśmy Justynę , Ewelinę i Wiesię . Najpierw pożegnałyśmy się z Wieśką , potem odprowadziłam Ewelinę i Justynę , a do domu wróciłam o 23:30 .
Podsumowując , to był świetny dzień !

Na hamaku Kamila pokazała mi i Ewelinie jedną piosenkę . Nie mogę przestać jej słuchać , oglądać teledysku i przy okazji się wzruszać .. Jest piękna .



Dla zrozumienia dialogów dodaję teledysk z polskimi napisami .
Miłego oglądania !

3 komentarze:

  1. uwielbiam tą piosenkę , a te dzień był extra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, że ci się podobało! A piosenka extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak w jej ogrodzie można się zgubić! Coś o tym wiem...

    OdpowiedzUsuń