piątek, 27 kwietnia 2012

Piątek .

Długi weekend ! Jak się cieszę ! ; ] Będę miała trochę więcej wolnego czasu na mały relaks . Ale jak na razie jestem padnięta . I na dodatek muszę jutro wstać rano , bo jak na tą chwilę mam tylko pół prezentu dla Gabi .. Na szczęście mam pomysł , co jej kupić . Wystarczy , że wejdę do wybranego sklepu . Wszystko mam już zaplanowane . ; ] Znając moje ogarnięcie , kiedy jestem w sklepach , to i tak będę tam co najmniej godzinę . Ale jak teraz się tym nie przejmuję . Będzie bardzo fajnie ! Dziś mam taki dobry humor .. To bardzo dziwne , jak na mnie ..
Kiedy jutro będę miała troszkę więcej czasu , to dodam tu zdjęcia , jakie wyszukałam w internecie podczas egzaminów gimnazjalnych .. Chociaż wątpię , żeby komuś się to spodobało ..
Piosenka :


Wam również życzę dobrego humoru ! ; p

2 komentarze: