poniedziałek, 9 kwietnia 2012

PANDA ! ; ]

Chciałabym pokazać Wam mój ostatni zakup : odświeżacz powietrza w kształcie pandy . Co prawda , jest to odświeżacz samochodowy , ale równie dobrze sprawdza się w domu . ; ) Kiedy wyjmiemy pandę z pudełka , ma ona u dołu podstawkę , a jeżeli chcemy ją gdzieś przykleić , mamy do tego naklejkę . Są cztery zapachy : morski , lawendowy , jabłkowy i cytrusowy .. Odświeżacz kupiłam w sklepie papierniczym REBIS za 19,90 zł .





 









* Wiem , zdjęcia nie są pierwszorzędne . Robione cyfrówką . ; p
** Chciałam też dodać , że to jest mój pierwszy blog tutaj .. Proszę więc o wyrozumiałość . ; )

3 komentarze:

  1. jejciu słodka pandaa ^-^
    piękny blog !
    nie widać , żebyś była początkującą blogerką !
    moje zdjęcia są o wiele gorsze ;)

    obserwuje !
    *Mogę być twoją 1 fanką ?

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Yszzzz.. A JA TAK CZEKAŁAM, ŻE W KOŃCU ZAŁOŻYSZ BLOGA I BEDE TWOJA 1 FANKĄ - , -

    Ale coz.. blog super. ; ))))) aż zazdroszczę :^

    OdpowiedzUsuń