niedziela, 15 kwietnia 2012

Ogłoszenie .

Dziś nie zdarzyło się u mnie nic ciekawego , ale mam dla Was jedno ogłoszenie . Zostałam zaproszona do wspólnego prowadzenia bloga o nazwie pleśń , za co bardzo dziękuję Kamili ! Postanowiłyśmy , że na blogu będziemy pisały o wszystkim , ale jednak częściej będziecie mogli znaleźć tam posty o zespole EXO ( szczególnie EXO - K ) , którego jesteśmy fankami . ; ) Serdecznie zapraszam do odwiedzenia bloga !
Oczywiście tego również będę prowadziła z takim samym zapałem jak do tej pory ! ; )
Kilka zdjęć członków zespołu EXO - K :












 * Kolumna po lewej ( od góry ) : Kai , Chanyeol , Suho . 
   Kolumna po prawej ( od góry ) : Baekhyun , Sehun , D.O . 
A tak przy okazji to chciałam ogłosić , że przymierzam się do założenie bloga gdzie pisałabym historie i opowiadania . Właściwie , to zakładam go już od zeszłych wakacji .. Najpierw jednak wolę rozpisać wszystko w moim zeszyciku i dać komuś z moich znajomych do oceny ogólnej . ; ) Taki oto blog założę najszybciej latem ( o ile nie zmienię zdania ) .
To tyle na dziś .
Dobranoc ! ; )

4 komentarze:

  1. oooouuu <333333333333333

    Chyba chciałaś napisać "wielkimi fankami tego zespołu" :DDD

    Zakładaj, zakładaj! Się nie mogę doczekać, aż przeczytam Twoje śliczne bazgrołki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh... Może teraz zaczniesz się śmiać, ale nie mam zielonego pojęcia, co to za zespół xD Ale szczegół.
    Fajnie, że zakładasz bloga z opowiadaniami. Też mam coś podobnego, ale ostatnio straciłam wenę i nie mam ochoty pisać. I... to tyle.
    Pozdro
    Shuu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponad tydzień temu też jeszcze o nim nic nie wiedziałam . xd
    Blog z opowiadaniami powstanie latem , więc jeszcze trochę się naczekacie . ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałem ich piosenkę, nawet fajna jest :D

    +wpadnij

    OdpowiedzUsuń